april 15, 2012

Solen har lyst på oss idag. Brillorna åkte på när jag
åkte ner till centrum ;o))
Det var riktigt skönt att pyssla lite, när jag väl kom ut.
Min morgon startade inte så bra idag! Saknaden gör såå ont.
Känns som att hela kroppen skall gå i tusen bitar.
Önskar jag fick tala om hur mycket jag saknar...
Väl ute planterade jag om lite örter. Den vita vackra
pärlhyasinten fick flytta till en blommkanana.
Solen värmde och det var riktigt härligt ute. Det var svårt att slita sig,
när det var dax att gå in för att laga mat.
Titta vad som dolde sig under löven ;o))
Massor av kramar//
Marianne (din fe)

2 kommentarer:

  1. Vad det är underbart med våren och allt som kommer upp ur jorden, allt väcks till liv! Det gör även din prins en vacker dag! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja det är såå underbart!! Att mina kryddor har klarat sig i vinter är ett rent under ;o)) Jag grävde upp dom igår och planterade om dom i zinkbalja igår, med ny härlig örtjord. Skall bli spännande och se hu det blir;o))
    Ja allt väcks till liv, det är fullt av skott i rabbaten;o))
    Tack vännen, ja jag vet ju att han behöver sin tid för att bli redo. Och jag får såå snällt vänta;o)) Tålamod!!! Ler.
    Kram min vän!!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...