april 07, 2012

Äntligen......

Planteringsbordet är på plats ute ,det vart jätte fint! Emmi hjälpte mig att skruva ihop det, Tack Emmi! Men oj vilken otroligt dålig skruvdragare jag köpt, den orkar inte dra in skruvarna helt. Vilken tur att jag är stark, så jag orkade dra in skruvarna själv ;o)) Men den är ju rosa, riktigt tjejig. haha! När jag var klar och bara hade lite små pyssel kvar, så fick jag världens överraskning!! Helt plötsligt ser jag att min prins kommer gående, på väg hem till min granne. Mitt hjärta höll på att hoppa ur kroppen på mig. Tänk om jag hade fått springa fram och kasta mig i hans famn!! Jag har gråtit, längtat och saknat honom sååå länge!!! Plötsligt springer lille Zino ut från gården, rakt fram till honom. Jag höll på att svimma, men vad skulle jag göra, jag var ju tvungen att hämta lille busen. Med skakande ben går jag fram, genast när jag ser hans blå ögon blir jag varm i hela kroppen. Det är svårt att vara såå nära den man jag älskar såå, utan att få kyssa och krama honom ömt, och tala om hur mycket jag älskar honom. Han ser på mig och säger att jag fortfarande är lika fin! Jag blev så glad, ni anar inte hur det är att vara ifrån någon som man älskar så, bara ni som har träffat eran själsfrände, vet vad jag menar! Efter det underbara mötet tackade jag lille Zino så mycket!! Utan honom hade jag inte fått träffat min prins på så nära håll. Han ögon glittrade såå, och jag svävar på små rosa moln nu!! Oj nu blev det ett långt inlägg, men jag är såå otroligt glad just nu, så jag måste få dela med mig av detta. Tack Zino för att du ville springa fram till prinsen som är anledningen till ditt fina Namn!! /Marianne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader...