april 21, 2012

Emmi...

Emmi har bakat;o))
Kladdkaka i muffinsform blev det, med ett hjärta ovanpå.
Den ser inte bara god ut, den var jätte god!
Lilla stumpan är jätte duktig på att baka.
Emmi är hjälpsam här hemma!
Hon dammsugar, skurar, hänger tvätt, plockar undan, (ja nu är de ju så att det är hon som drar fram det mesta åxå :o)) Hon badar och går på promenader med Leo och Zino.
Hon har lärt Leo en massa konster, det är jätte kul att se hur duktig hon har blivit på att lära killarna olika saker. Hon följer gärna med och handla, och när hon ser att jag har ont i ryggen tar hon kassarna.
-Mamma jag tar dom nu när du har så ont!
Tack Emmi!!!
Jag är såå tacksam över all din hjälp!
Du är underbar, tack för att du valde just mig till din mamma!
Jag älskar dig!!!
//
Marianne din mamma

1 kommentar:

Skriv gärna några rader...