april 25, 2012

Buxbom högt och lågt...


Buxbom högt och lågt!
När jag kom till jobbet (Lillsjöns Trädgård) igår fick jag ännu en rolig uppgift.
Exponera våra Buxbom till inspiration som sprider glädje.
Slut resultatet blev ganska mysigt, med fågelbad, krukor, och en härlig plantering ;o))




















Den rostiga skyltenVälkommen med en stor fjäril på,
det är väl ett glatt sätt att hälsa alla gäster välkomna!





















Ett stort rostigt hjärta (som det står Marianne på)
Ingen har väl missat att jag älskar hjärtan ;o))




















Två söta fåglar som bara sitter och myser,
 i den stora rostiga kronan.





















Dom snygga lycktorna finns i två stl,
här är den mindre.
Dom går att hänga upp med medföljande kedja!





















Ett rostigt solur och  små fåglar som är gjort av lera.





















Några fågelbad, titta!
-Redan lite badande gäster ;o))





































Jag planterade några av vårens härliga blommor i
denna vita vackra kruka.


Solen skiner idag! så nu skall jag gå ut och ta vara på
 både värmen och vårkänslan.

Kramar//

Marianne

5 kommentarer:

  1. Mmm...Ahhhh..Fint...Härligt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det jätte fina saker och underbara blommor! Jag vill åxå haaa <3

    SvaraRadera
  3. Ohh vilken värme det är i allt du skriver och lägger upp <3

    SvaraRadera
  4. Tack! Du är så snäll :o)) Kram kram

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...