april 12, 2012

Såå mycket fint....

Idag har jag packat upp och exponerat märket
Papegoj, från Danmark.
Alla dom vackra sakerna hittar ni på,
Lillsjöns Trädgård i Bålsta!!!
Ja och så hittar ni ju mig där också ;o))
En mysig liten blommlåda, som gärna får
bo hos mig!!
Krukor både högt och lågt!
Nu skall jag bara försöka välja..;o))
Jag kan inte förstå... det står ju Marianne
på allt!!!
En vacker vit blomma, lyser upp!
Och två små hjärtan i mossa, var jag bara
tvunget att ta med ;o))
Så fort detta bortet och stolen blir till salu,
måste jag köpa det :o))
(De är bara exponerings ex)
Kram på er alla!//
Marianne

2 kommentarer:

  1. Otroligt vackra bilder du fått till, där kommer din kreativitet verkligen fram och den verkligen lyser... Riktigt proffesionella(eller hur man nu stavar) är bilderna... riktigt fantastiska och du Marianne det ÄR du som gjort det!!!
    Kram på dig Pia

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!
    Ja jag blev riktigt nöjd över exponeringen jag fick till;o)) När jag ser bilderna så kan jag inte riktigt förstå att det är jag som ställt upp alla varor så fint ;o))
    Kram kram

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...