april 19, 2012

Kär....

Denna krukan blev jag kär i här om dagen, när jag fixade entrén på jobbet!
Nu står det en hemma hos mig, med en ljusrosa Kalanchoe i. Den har massor av knopp, och jag längtar tills den slår ut helt. Jag kunde inte låta bli att lägga dit två rosa hjärtan också! Visst blev det sådär underbart lantligt ;o))
En gammal zinkhink som får fungera som både "tidningsställ" och till ljus förvaring.
Men vi får väl se hur länge det varar, jag brukar ha fullt med Pellagoner i den på sommaren.
På tal om sommar, så fick jag en sådan längtan till denna underbara vy.
Denna vackra bild är tagen i min sommarstuga. Det är min kära lilla syster som är fotografen! Jag längtar såå tills vi skall få åka dit och mysa. Tända bastun på kvällen och bada i den varma sjön, och se solen gå ner. Kan ni tänka er något härligare? ;o))
Jag kan inte det!!
Kramar//
Marianne

2 kommentarer:

  1. Tack pappa<3
    Förra sommaren fick jag uppleva ren och underbar kärlek i sommarstugan. Efter idag vet jag att jag kommer att få uppleva den ien;o))
    Jag vet också att jag och Tamas har haft flera tidigare liv ihop, vi har varit gifta. De du pappa ;o))

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...