april 17, 2012

Följ ditt hjärta.....

Löjtnantshjärta!
Jag har sjungit så länge jag kan minnas! När jag var liten spelade jag in alla låtar från melodifestivalen, sen gick jag in på flickrummet och sjöng med. ;o)) När jag blev lite äldre anmälde jag mig till några talangjakter. En vinst kammade jag in ;o)) Innan jag flyttade till Bålsta så var jag sångerska i ett lokalt dansband, hemma i Ånge. Det var grymt roligt, att se alla glada människor dansa och ha skoj. Efter flytten till Bålsta så har jag aldrig tagit upp min dröm igen. Jag har aldrig lämnat sången, den har alltid varit medicin för mig. Jag står fortfarande på flickrummet och sjunger, nu med mic och förstärkare. ;o))
Min stora dröm har alltid varit att stå på scen och sjunga!!
För några dagar sen, sa min vän Mathias Heldevik till mig:
-Det är slöseri med tid, att inte följa sin dröm!!
Så rätt!! När man inte följer sitt hjärtas dröm så kommer den alltid att saknas där!
För några månader sedan skrev Tamas till mig:
-Du kommer alltid att saknas i mitt liv, om du inte är med mig!!
Och så är det! När vi inte lyssnar på våra hjärtan, då kommer det som vi igentligen önskar, alltid att saknas!!
Kramar//
Marianne

2 kommentarer:

  1. Hej
    Vad duktig du är på att skriva.
    Kul att läsa om dig. Vår kontakt har verkligen gått upp och ner. Kul att träffa dig häromdagen på Lillsjön.
    Följ gärna min blogg
    www.sussisfitness.se

    KRAM och sköt om dig

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag skriver från hjärtat bara;o))
    Ja det var jätte kul att träffa dig, det var ett tag sedan.Jag kollar in din blogg i morgon, nu ikväll är jag jätte trött.

    Massor av kramar, så hörs och syns vi snart;o))

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...