mars 28, 2014

Själsfränder liv efter liv...








































Själsfränder följer varandra liv efter liv för att bl. a
påminna varandra om den kraftfulla och villkorslösa
kärlek som finns inom oss.
Kärlek där det yttre inte spelar någon roll alls för
själarna älskar varandra precis som dom är.
Kärlek som leder till ett enormt hjärtöppnande
och vi börjar se livet med nya ögon.
Med öppet hjärta upplever och känner vi en djupare,
renare och en magisk kärlek inte bara till vår
själsfrände utan även till oss själva, andra och
allt livet har att erbjuda.

Några meningar ur Rita Rogers bok, Själsfränder:

Själsfränder är två individer som är förutbestämda att vara
tillsammans för evigt. Vi alla har en själsfrände som är
andligt bunden till oss och mellan själsfränder finns ett band 
som aldrig kan brista. Ett band av kärlek och förståelse som 
övervinner allt: avstånd, sorger, ja till och med graven.
Det är som ett magnetism som drar oss mot just den personen,
ett kraftfält vi ALDRIG kan fly undan. Den attraktion vi känner
till våra själsfränder överträffar allt du tidigare upplevt.
Utseende, ålder, klass och bakgrund - allt detta förlorar sin
betydelse eftersom attraktionen mellan själsfränder är djupare
och mer meningsfylld.
Din själsfrände är någon som älskar DIG, och då menar jag hela
dig. Till skillnad från vad som kanske har varit fallet i andra
relationer du haft behöver du inte låtsas inför din själsfrände
att du är någon annan.
Ur denna mycket djupa kärlek till dig spirar en förståelse som
du ALDRIG kommer att finna hos någon annan.
Din själsfrände har kommit till jorden för din skull. Från det
ögonblick då ditt liv tändes har du varit förutbestämd att leva
tillsammans med en annan själ. Du och din själsfrände förs
samman för att göra varandras liv lyckligare.
Det är kärlek av det djupaste slag vi någonsin får uppleva!
Så här känner vi för vår själsfrände eftersom denna kärlek inte
härstammar från hjärtat utan från djupet av själen. Det är av
den anledning som kärleken till vår själsfrände skiljer sig från
all annan kärlek vi tidigare har upplevt eller någonsin kommer
att uppleva.
Det är en kärlek som inte kan mattas, blekna eller försvinna.
Den är beständig och villkorslös kärlek, en kärlek mellan två
för evigt sammanlänkade människor. Den är ömsesidig,
obetingad, tillitsfull, ren och alltid uppriktig. Det är en kärlek
som kommer att forma ditt liv och skänka dig kraft.

När du träffar din själsfrände är det fullt normalt att det känns
som om du har känt honom eller henne i hela ditt liv, eller att
ni träffats förut.
Det beror på det själsliga bandet mellan er som håller er
samman liv efter liv och i evighet.
Men bara för att vi träffar vår själsfrände är det inte självklart
att vi omgående kan eller är redo att inleda en djup och
meningsfull relation.
Må så vara att vi är förutbestämda att leva tillsammans, men
kanske det inte ska ske riktigt än. Kanske den ena eller båda
har saker de måste ta itu med först innan tiden är mogen.
I sådana fall måste du helt enkelt ha tålamod.
Men de behöver inte vara oroliga, de kommer att finna
varandra igen!
Med dom sista orden lämnar vi Rita Rogers och jag kan varmt
rekommendera hennes bok:
Själsfränder, En andlig guide i konsten att finna den sanna kärleken.






Kramar//
Marianne, din fe



1 kommentar:

  1. Jag blev separerad från min man för tre år sedan. Det fanns ingen kommunikation mellan oss. Jag fick rådet av familjer och vänner att släppa taget och glömma äktenskapet och gå vidare i mitt liv. Jag ville inte gifta mig med någon annan för innerst inne älskar jag fortfarande min man. Jag led så mycket av smärta och förvirring att jag läste en rekommendation på nätet om hur Dr Alaba återförenade ett trasigt äktenskap med hjälp av sina andliga krafter. Jag fortsatte att läsa så många vittnesmål om hur han hjälpte till att sätta stopp för skilsmässor och återupprätta människors före detta älskade och min tro förnyades. Jag kontaktar Dr Alaba omedelbart några minuter senare, han svarade mig och gav mig instruktioner om vad jag skulle göra, efter att jag uppfyllde kravet två dagar efter ritualen förändrade besvärjelsen mitt liv runt min man som inte pratade med mig. Två dagar ringde han till mig mitt i natten och grät och bad om ursäkt att detta är demonernas verk, så jag är fortfarande förvånad över detta mirakel så jag förlåter honom. Nu är mitt äktenskap i balans. Dr Alaba-ritualen fungerade utmärkt och mitt äktenskap är starkare än tidigare, och ingenting kan skilja oss åt igen. Jag besökte så många webbplatser som jag letade efter hjälp, det var hopplöst tills jag fick kontakt med Dr Alaba, den riktiga mannen som hjälpte mig att återställa mitt trasiga äktenskap om du har ett liknande problem i ditt äktenskap, du vill att din man eller fru ska älska dig om igen. , Du har någon du älskar och du vill att han eller hon ska älska dig i gengäld, du har en utmaning i ditt liv, stavningsmallen av Dr Alaba är lösningen och svaret på ditt problem, whatsapp / viber med hans telefonnummer: +1(425) 477-2744, Kontakta honom idag genom att skicka ett e-postmeddelande till dralaba3000@gmail.com. Låt inte någon ta din make ifrån dig.

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...