mars 23, 2014

Flyg och du ska flyga...




















Tvivlar du på din egen kraft eller förmåga?
Låter du din egen eller andras negativa röst
förminska dig och i sin tur hindra din framgång
och lycka?
Ta tillbaka din urkraft och din innersta kärlek!
Du HAR kraften att skapa stora förändringar!
Våga ta de utmaningar du möter de kommer att
ge dig stor visdom!


TRO på dig själv och du kommer att klara allt du vill!

Rädslan för att misslyckas är våran värsta fiende, men varför?
Varför är vi så insnöade på vad andra ska tycka och tänka om
oss och våra liv? Varför låter vi andra och vår rädsla hindra oss
från det vi innerst inne vill?
Men frågan är om vi kan skylla det på dom andra när det är vi
som tillåter deras tankar eller det vi tror att dom tänker styra
våra liv. För visst är det så att många gånger så tänkte och tyckte
dom inte alls så som vi trodde. Så som vi i vår fantasi skapade
utifrån våra egna präglingar. Präglingar som skapats i oss från
vår egen uppväxt och den omgivning vi levt i, i hela vårt liv.
Varför låter vi rädslor styra våra liv?
Varför vågar vi inte möta stora förändringar?
Är det för att vi är så lata och bekväma?
Vi vet att förändringar kräver mycket mod av oss, och många
gånger krävs det att vi dyker djupt inom oss och plockar fram
känslor som vi upplever obehagliga och jobbiga.
Vi vet att det kan bli ett hårt jobb och därför väljer vi medvetet
att blunda för det och skyllerrädslan istället och låter
den ta hela ansvaret för vårat liv. Bara för att det är bekvämare
så.
Är det inte hemskt att vi låter något som egentligen inte finns
styra våra liv, rädsla som är skapad i våran fantasi om vad
som kan komma att ske i framtiden, men som i verkligheten
bara är en tanke. En tanke som dessutom förminskar hela
dig och det vi vill uppnå.

Inom oss alla har vi en urkraft som vi alla är födda med.
En kraft som lyfter oss och leder oss framåt i alla lägen.
En kraft som kan spränga sönder all rädsla om vi bara
vågar plocka fram den och använda den.
En kraft som övervinner allt!
En urkraft som vi tyvärr glömmer och stoppar undan under
våran uppväxt och på våran väg framåt i livet.
Även här på grund av präglingar och intryck av omvärlden.
Men det är dax att plocka fram den nu och låta den leda
dig i resten av ditt liv.

KÄRLEK är den magiska kraft jag talar om.

Man brukar säga att av jord är du kommen, till jord skall
du åter vandra. Men jag skulle vilja ändra det till,
Av kärlek är du kommen, till kärlek skall du åter vandra.
Kärlek är den starkaste kraft som finns och den lever inom
dig just här och nu och det har den alltid gjort och kommer
alltid att göra.

Kärleken säger till dig, jag älskar dig just för att du är du.
Kärleken säger till dig, du kan allt du vill.
Kärleken säger till dig, du har kraften att göra stora
förändringar i ditt liv.
Kärleken säger till dig, tillsammans möter vi alla motgångar
och lär oss av dom. Lärdomar som är nyttiga att ha inför
resten av våran resa.
När vi börjar lyssnakärleken igen så förstår vi hur
underbara och kraftfulla vi är.
Vi förstår att vi är värda all lycka i världen.
Vi säger åt rädslan att dra så långt pepparn växer för
vet vi att om vi bara tror att vi kan, ja då kan vi!

Står du vid ett berg och tvekar,
Tänker du det här kommer aldrig att gå, ja då störtar du!
(din rädsla har då hindrat och din fantasi får dig att falla)
Tänker du det här kan jag och bara kastar dig ut, ja då
kommer du att flyga.
(Kärleken till dig själv har gett dig mod och du flyger)

Låt kärleken ge dig vingar
och du kommer att flyga så högt du vill!

Så bara kasta dig ut och
flyg och du ska flyga!

Kramar fulla av kärlek//
Marianne, din fe










2 kommentarer:

  1. Jag blev separerad från min man för tre år sedan. Det fanns ingen kommunikation mellan oss. Jag fick rådet av familjer och vänner att släppa taget och glömma äktenskapet och gå vidare i mitt liv. Jag ville inte gifta mig med någon annan för innerst inne älskar jag fortfarande min man. Jag led så mycket av smärta och förvirring att jag läste en rekommendation på nätet om hur Dr Alaba återförenade ett trasigt äktenskap med hjälp av sina andliga krafter. Jag fortsatte att läsa så många vittnesmål om hur han hjälpte till att sätta stopp för skilsmässor och återupprätta människors före detta älskade och min tro förnyades. Jag kontaktar Dr Alaba omedelbart några minuter senare, han svarade mig och gav mig instruktioner om vad jag skulle göra, efter att jag uppfyllde kravet två dagar efter ritualen förändrade besvärjelsen mitt liv runt min man som inte pratade med mig. Två dagar ringde han till mig mitt i natten och grät och bad om ursäkt att detta är demonernas verk, så jag är fortfarande förvånad över detta mirakel så jag förlåter honom. Nu är mitt äktenskap i balans. Dr Alaba-ritualen fungerade utmärkt och mitt äktenskap är starkare än tidigare, och ingenting kan skilja oss åt igen. Jag besökte så många webbplatser som jag letade efter hjälp, det var hopplöst tills jag fick kontakt med Dr Alaba, den riktiga mannen som hjälpte mig att återställa mitt trasiga äktenskap om du har ett liknande problem i ditt äktenskap, du vill att din man eller fru ska älska dig om igen. , Du har någon du älskar och du vill att han eller hon ska älska dig i gengäld, du har en utmaning i ditt liv, stavningsmallen av Dr Alaba är lösningen och svaret på ditt problem, whatsapp / viber med hans telefonnummer: +1(425) 477-2744, Kontakta honom idag genom att skicka ett e-postmeddelande till dralaba3000@gmail.com. Låt inte någon ta din make ifrån dig.

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...