maj 12, 2012

Jag älskar dig....









För 3 kvällar sedan när jag hade gått och lagt mig, låg i sängen
och tänkte på dagens händelser och det plingade till i mobilen.
Ett sms från min dotter Ina.
Jag älskar dig mamma <3.

Jag läste det om och om igen medan tårarna strömmade ner för kinderna.
Jag blev så innerligt glad i hela kroppen.
Min Ina tänkte på mig just där och då,
just när jag låg i sängen och kände mig ensam.
Ni förstår själva, jag blev såå lycklig av dom orden.









När jag hade hämtat mig svarade jag henne så klart,

Jag älskar dig också mitt hjärta!

Sen låg jag och tänkte på hur några ord kan göra någon så glad!
Tänk tre ord som kan beröra
och att tre ord kan skänka sådan inre lycka!
Jag kände genast att jag ville sända dessa tre ord vidare
till någon som jag älskar av hela mitt hjärta!
Tänkte att kanske blir han lika glad som jag blev alldeles nyss.
Sen gick det av bara farten och jag kände mig lycklig när jag skrev,

Jag älskar dig Tama´s <3

Med ett leende på läpparna somnade jag den kvällen,
även om jag inombords var lite ledsen
över att jag visste att jag inte skulle få svar.


















Tack Ina mitt hjärta!
För dom tre orden som du värmde hela mitt hjärta med!
Jag älskar dig mitt barn,
du är så underbar och omtänksam.
Precis som din underbare far har du hjärtat på rätt ställe.
Där du går sprider du kärlek runt dig,
alla vi som får vara nära dig är så tacksamma
 över att få ha dig i våra liv!
Hoppas att du alltid skall få le som du gör idag! 
Att få vara med och se din lycka nu är dröm som gått i uppfyllelse!
Njut av livet mitt hjärta <3
 Njut av Oliver han är en underbar pojkvän!

Tack Oliver!

För att du tar hand om min tös på det sätt du gör,
med kärlek och humor.








Jag älskar dig Ina <3





Kramar i massor //

Marianne/Mamma

10 kommentarer:

  1. Underbart, snyft...krammm

    SvaraRadera
  2. Ja Lotta visst blir man rörd och varm i kroppen. Det är härligt men kärlek<3

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Tack Fisso!! Gud så kul att hitta dig här!!
      Kramar till dig!

      Radera
  4. Tänk att ord betyder så mycket!!!!!!Ha en skön lördag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är enormt vad dom kan ta oss med storm.
      Önskar dig åxå en skön lördag Rita.
      kram Marianne

      Radera
  5. Men nu sitter jag å gråter här. Men det gör ju inget. Det är glädjetårar över kärleken till sitt barn. Det ÄR starka känslor det

    Kram till dej fina Marianne!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Malin jag grät åxå när jag skrev dett i bloggen. Jag är så glad över mina underbara barn <3
      Kram kram

      Radera
  6. Åhh vad vackert!! Vilken kärlek...
    tårar rinner.

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Ja visst är det Sussi;o))
    Som sakt tårar rinner det här med. *Ler*

    Kram kram

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...