maj 09, 2012

Blommors kraft......


















Ute i min rabatt blommar våren för fullt!
Det är såå härligt att se.

Den här blåa blomman har vuxit här sedan jag flyttade hit för många många år sedan.
Den har den vackraste blåa färgen man kan tänka sig
Jag älskar blått ;o))

 Jag vet inte vad den heter och jag har aldrig tagit reda på det heller, bara den kommer upp varje vår så jag kan njuta av den.



















 Dessa vackra tullpaner har åxå alltid funnits i min rabatt.

Visst har jag haft tur;o))

Massor av varma vackra färger som lyser emot mig nu, och jag njuter!!



















Mina vita pärlhyasinter blommar för fullt nu.
Jag blir så glad varje gång jag ser dom.
Sen att dom står i en underbar vattenkanna får ju inte smilebanden att slakna direkt. Tvärtom dom drar ihop sig ännu mera och leendet blir större ;o))



Njut av våra blommor dom ger mer kraft än  ni kan ana!
Kram alla//

Marianne












4 kommentarer:

  1. Underbara blommor och fantastisk energi som dom ger. Blommorna ger verkligen kraft och styrka. Så har man det tufft i livet så kan man köpa blommor och dofta varje dag och som öppna alla dina sinnen. Skapar en skön känsla i kroppen. Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att jag jobbar bland blommor just nu då ;o))
    Kram min vän <3

    SvaraRadera
  3. Du har tur du! Men jag får komma ner till dej o dofta jag me....hahaa Kram kära du

    SvaraRadera
  4. Åh kära lotta, du är såååååååå välkommen<3

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...