juni 01, 2012

Tack Nettan.....


En tavla med texten som värmer mig ända in i själen!

När jag för 1 vecka sedan fick den här underbara tavlan
av min granne Nettan, sjung hela mitt hjärta bokstavligen!
Jag blev så glad, rörd och blev varm i hela kroppen.
Min dåliga självkänsla fick sig en träff mitt i prick och
känslan fick mig att börja gråta. (Av glädje så klart)

Tack Nettan!
Du anar inte hur mycket denna tavla betyder för mig,
jag älskar den!

Tack för att du finns och hjärtligt tack för...(du vet vad ;o))




















På mitt brickbord i vardagsrummet bor nu min tavla ;o))
På den hittar man mycket mys.
Tidningar, böcker, tavlor som ger ro, hjärtan och massor av ljus.
































Hjärtan kan jag inte få nog av :o))
Dom ger kärleks energi!






















Ljusen står alltid redo för att tändas i mina ljusstakar.
M som i Mys eller Marianne ;o))
Den gamla vackra porslins asken har jag fått av Viktoria. (Inas underbara svärmor)
Jag har fått såå mycket fint av henne nu när hon städar hennes fars hus.
Det kommer bilder senare det lovar jag!
Tack Viktoria!!

Kram //

Marianne

2 kommentarer:

  1. Tack själv fina! <3 Och jag blir glad varje gång jag ser kannan jag fick av dig. Nu har jag äntligen hittat hit till din blogg, har ännu inte läst allt men det kommer jag att göra, var så säker. Det ÄR verkligen en fin blogg du har. Jag är så glad att du skriver, för allas skull men framförallt för din egen. Skrivandet ger själen utrymme att växa och utvecklas och att sortera bort gammal skräp. Tack för att du delar med dig så generöst. <3 Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, dina ord värmer mig <3 Jätte kul att du nu har hittat hit, du är så välkommen!!
    Jag håller med dig, att skriva rensar och städar inombords och precis som du skriver så växer man och utvecklas i samma takt.
    Kram och tack än en gång <3

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...