juni 03, 2012

Hjärtan som betyder....



Den här bilden tog jag i fredags på jobbet. (Lillsjöns Trädgård)
Hjärtan som man blir glad av,
hjärtan som symboliserar kärlek.
Kärlek till någon man älskar.
Kärlek till livet.
Kärlek till mig själv.

Titta på bilden och se vad den betyder för dig?
Blir du varm i kroppen?, blir du glad?, känner du längtan efter någon du älskar?
Känner du plötsligt hur du vill tala om för någon att du älskar och saknar denne person?
Kommer du på dig själv att le? Le för att du minns hur underbart det är att vara i någons sällskap?

Om jag kunde skulle jag ge bort alla dessa hjärtan till mina nära och kära,
mina vänner och till min Prins.
För mig betyder alla hjärtan på bilden just allt det som jag skrivit om ovan.
Jag blir varm, känner kärlek och längtan.
Jag ler när jag tänker på alla som jag skulle vilja ge hjärtan till.


Jag älskar dig/er av hela mitt hjärta!

Kram //
Marianne, din fe





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader...