juni 23, 2012

Glad sommar.....


Denna bild tog jag på jobbet för en kort tid sedan. Jag tycker den är härlig.
Jag vill önska alla en riktigt glad sommar!
Sommaren är verkligen en härlig årstid, med sol å bad.
Med gemenskap och mycket glädje.
Att få sitta ute å bara njuta och drömma sig bort är väl helt underbart.
När solen smeker hela din kropp och du blir varm i hela själen.


Harrsjön är mitt underbara sommarställe!

Det som är tråkigt är att jag har 48 mil dit
så jag kan inte vara där lika ofta som jag skulle vilja vara :o(
Men snart bär det av dit och jag längtar så.
Den härliga känslan när man glider ner för grusvägen
och över den lilla bäcken då infinner sig en känsla som är svår att beskriva.
Man blir lugn och varm i hela kroppen.
Sen springer vi alltid in i stugan och tar ett djupt andetag.......
åh det luktar så gott!

Det luktar kärlek!!

Det luktar glädje!

Det luktar värme!

Det luktar gemenskap!

Det luktar livet!


Vi är så många som vuxit upp i denna idyll
och vi alla älskar vårat Harrsjön <3

Snart mycket snart är jag äntligen där igen, snart...

Glad Sommar <3

//Marianne

1 kommentar:

  1. har hört att det är svårt att kommentera i bloggen, har kollat alla inställningar men hittar inget fel. Jag skall hitta någon som kan hjälpa mig!
    Kram alla!!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...