oktober 24, 2010

Hall mys..............

Den här stegen är det första man ser när man kommer in hos mig. Skylten Välkommen är ifrån Me and Alice! Jag älskar den, man kan hänga massor med saker på den. Även om den är helt tom så är den vacker!! Hjärtat är en galge som jag har böjt till ett hjärta, som jag har lintat lite krimskrams runt *Ler* Lite längre in i hallen kan man slå sig ner å bara mysa i min vita korgstol. Ta en tidning å bara drömma sig bort en stund. Lantliv är min favorit tidning, i den hittar jag allt jag söker. Korgen som tar hand om några av tidningarna är ifrån Systras Söta!! En helt underbar butik och fik i den vita lantiliga kännslan. Här hittar man allt samtidigt som man tar en god kopp kaffe. För er som ännu inte hittat in dit, lovar jag att ni kommer att sväva i en härlig känsla när ni lämnar den. Kram alla, nu skall här tändas ljus å bara mysa resten av denna regniga söndag/Marianne

1 kommentar:

  1. Halloj vännen! Du har såååå fint i din hall å överallt därhemma...tyckte dina taklister var såååå jädrans snygga...skulle vilja ha dem själv..får se om jag kan få snickarn till att göra till mig, nu skall vi tapetsera lite hemma...ha en skööön kväll kraaam ninis

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...