november 23, 2011

Äntligen på benen igen.......

ÄNTLIGEN.......
För ett år sedan nästan exakt, (2 Jan) brakade jag in i den berömda väggen. Den var hård och inte alls bekväm. Den väg den tvingade mig att gå var till en början väldigt mörk och krokig. Jag såg inte var den skulle leda mig, (tänk om jag visste då att slutet på den vägen var vacker) den såg bara otäck och mörk ut. Men jag gick den, och tillslut blev den ljusare och ljusare, backarna blev lägre och lägre ju längre jag gick.
TACK!!!!!!
Till alla mina nära å kära, mina underbara vänner som har stöttat mig under denna vandring.
Det har varit ett hårt arbete och visst är det lite kvar innan jag är helt framme. Jag har äntligen lämnat mitt förflutna gjort ett avslut och blivit fri! Den tjocka bok jag "läst" i 16 år har jag äntligen läst ut, och jag kommer ALDRIG att läsa den igen! Nu skall jag bara njuta av det underbara jag fick ut utav den. INA, Håkan å Ingalill och hela underbara fam EDENSTRÖM.
Står vid ett vägskäl och en massa vägar lockar mig ;o)) Med hopp och nyfikenhet skall jag besöka varje väg, för jag ser att dom är ljusa, Mycket ljusa!
Jag är mycket glad att jag i just detta nu sitter och skriver här, i min blog!
Jag har saknat det, Tack! du käre vän som hjälpte mig tillbaka hit.
Kram alla! Vi hörs... SNART!! *LER*

5 kommentarer:

  1. jag är underbar!!:D men även du mor min!<3

    SvaraRadera
  2. Hej! Det var på tiden du bloggade igen! :)

    SvaraRadera
  3. Tack min kära vän att vi får vara med och läsa allt fint du skriver. Denna blogg är underbar <3 Kramar Pia

    SvaraRadera
  4. Missade detta med profil..

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...