oktober 05, 2010

Livet har mycket att erbjuda, både ljusa tider och inte fullt så ljusa.
Jag är mitt i den inte fullt så ljusa. 3 stora jobbiga händelser, på en å samma gång.
Hittade en cysta i halsen, som nu är bortopererad (den var godartad),
cellförändringar på livmordestappen som måste utredas vidare och mitt iallt bryter jag och Andreas, svartsjuka är en riktigt gävl...sjukdom!
Brickan i vardagsrummet skall symbolisera mig och mina underbara barn!
Tack Ina och Emmi!!
Utan er skulle jag inte orka allt detta.
Hösten har ju kommit och knackat på dörren så många ljus lyser upp tillvaron här nu. //
Kram Marianne

2 kommentarer:

  1. Upp med hakan, tjejen....livet pendlar också ibland

    SvaraRadera
  2. Ja du tjejen, det vet jag redan. Min man dog när våran dotter var 1år. Blev då själv med hus å barn när jag bara va 24. Så jag vet att livet pendlar ibland, Men tack för din omtanke, kram Marianne

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...