november 25, 2013

Morbror Lennart...


 Ända sedan jag var liten har jag haft ett gott öga till
min kära morbror Lennart!
Han är en glad prick med ett stort djupt hjärta.
Nu på senare år förstår jag varför jag alltid har dragits
till honom, han är precis som jag andlig.
Han säger att allt är energi och har studerat astrologi sen
jag var liten, och det har jag alltid tyckt varit så spännande.
Jag minns att jag satt med stora öron och lyssnade när
han pratade om detta ämne med mig.
Jag är så tacksam över att just Lennart är min morbror
och jag älskar honom av hela mitt hjärta!
Han har nu önskat lite bilder på Harrsjön som har varit
hans sommarställe sedan han var barn, precis som mitt.
Och såklart ska han få det, här Lennart kommer det några
bilder på vår magiska plats här på jorden!















Hoppas du tyckte om bilderna min kära
morbror Lennart! Jag älskar dig! Kramar//Marianne
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader...