april 10, 2013

Tack Harrsjön...







































Längtan till sommarstugan är enorm!

Jag drömmer mig till paradiset!
Jag längtar tills jag får mysa och bara få vara i lugnet!
Jag längtar tills jag får sitta i kvällens skymning
och titta ut över sjön och se solnedgången!
Jag längtar tills jag får se brasan i öppenspisen och
att sitta framför den och bara njuta!
Jag längtar till att sitta i bastuns varma famn för att
sen springa som ett barn ut på bryggan och hoppa i sjön.
Jag längtar till morgonsolen och fåglarna som sjunger,
godmorgon och önskar alla en underbar dag!








































































































Här hör du din inre röst!
Här fylls du på med nya krafter!
Här finner du hoppet!
Här finner du själens vagga!

Tack Harrsjön!
För att du finns i mitt liv!

Kram// Marianne, din fe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader...