september 20, 2012

Kärleken övervinner allt...




















Tänk att jag är den som är skapad för just dig!
Tänk att jag är den som älskar dig precis som du är!
Tänk att jag är den som känner dig mer än du själv!
Tänk att jag är den som får dig att känna den sanna kärleken!
Tänk att jag är den som kan ge dig den lycka du har sökt i hela ditt liv!
Tänk att jag är den som känner vad du behöver utan att du behöver be om det!
Tänk att jag är den som får dig att känna det totala lugnet!
Tänk att jag är den som du vill somna och vakna med!
Tänk att jag är den som du vill leva och bli gammal med!
Tänk att jag är den som du vill ligga i famnen på!
Tänk att jag är den som är din Fé!

Tänk att du är den som är skapad för just mig!
Tänk att du är den som älskar mig precis som jag är!
Tänk att du är den som känner mig mer än jag själv!
Tänk att du är den som får mig att känna den sanna kärleken!
Tänk att du är den som kan ge mig den lycka jag sökt i hela mitt liv!
Tänk att du är den som känner vad jag behöver utan att jag behöver be!
Tänk att du är den som får mig att känna det totala lugnet!
Tänk att du är den som jag vill somna och vakna med!
Tänk att du är den som jag vill leva och bli gammal med!
Tänk att du är den som jag vill ligga i famnen på!
Tänk att du är den som är min Prins!

Kärleken mellan två själsfränder är så total den liknar ingenting annat!
Den kärleken är djupare än alla hav tillsammans!
Det är två själar som är skapta för varandra och
när dom hittar varandra så kan ingeting hålla dom isär.
Visst går dom igenom svårigheter men kärleken mellan
dom är starkare än allt som står för deras väg.
Dom starka banden håller för allt, ingeting kan få det bandet att brista!

Omnia Vincit Amor - Kärleken övervinner allt!

// Marianne, Jag är någons Fé



2 kommentarer:

  1. Åhhh vad vackert du skriver. Det är så sant!
    Vill också vara någons fé.

    Du skriver underbart Marianne.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack Sussi <3 Jag blir sååå glad över dina ord!
    Och du skall veta en sak vännen:
    - DU ÄR NÅGONS FÉ!!!
    Sänder massor av kärlek till dig och massor av varma kramar <3<3<3
    /Marianne

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...