januari 08, 2012

Välkommen 2012...

Välkommen 2012!! Med värme i hjärtat och med hopp i själen, välkomnar jag det ny året. Jag känner stor glädje inför allt som skall hända i år! Nytt jobb, ja det är ett av mina mål. Jag vet ännu inte vad, men något bra skall det bli. För det har jag bestämt;o)) Att åter ta in kärleken i mitt liv!! Först till mig själv!!, Sen till alla jag håller varmt i mitt hjärta !! Jag längtar att få ge min kärlek till den man jag älskar av hela mitt hjärta! Det kommer att bli såå underbart;o) (Kanske kommer det fina bilder på honom senare) Kram alla och ta hand om er! /Marianne

2 kommentarer:

  1. I djupet av vårt hjärta vet vi att vi redan är perfekta precis som vi är och i djupet av vårt inre sanna jag så vet vi att livet redan är perfekt precis som det är.
    Lycka till år 2012!
    Stor kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag kan ju inget annat änn att instämma vännen!! Lycka till du med, tänk vad häftigt det här skall bli;o))

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...