november 21, 2009

Syster blev edfeldt.............

Lars och Kristine Edfeldt 15 Augusti 2009. Min Underbara sis blev fru edfeldt nu i sommar! Ett riktigt sommar bröllop där solen sken hela dagen!! Jag är glad över att jag inte hade sätt klänningen innan. (hon frågade några gr men jag ville att det skulle vara en överraskning) Ojojoj hon tog mig med storm ;o)) Hon var såååå Vacker!!!! Den vackra bruden... Noel och Meya gick före mamma och pappa in i kyrkan, dom spred vackra rosblad i gången! Mor och dotter Mamma Kristine och dottern Meya Grattis!! Edfeldt!!

2 kommentarer:

  1. Å så fina bilder....verkligen vackert!! kramis ninis

    SvaraRadera
  2. Åh vilket sagobröllop!!! Precis så som det ska vara...
    Själv blir jag nog aldrig gift! Vi har varit förlovade i 15 år nu i Mars... Vi brukar skoja och säga att vi har prövotid ännu... *fniss*
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...