oktober 05, 2009

Äntligen har jag fått min vita panel i hallen!!! Jag är sååååååå nöjd!!! Tack Andreas! Vi använde ohyvlade bräder som jag (och Andreas) målade vit! Äntligen har jag fått bondkänsla i hallen som jag länge har velat ha!! Och vilket välkomnande det blev, jag får nog ta och beställa en ny skylt ifrån: me and alice!! När väggen var klar så fick spegeln sig en uppfräschning, ja det fanns ju bräder kvar som jag var bara tvungen att använda ;o)) Den grova ramen blev grym!! Jag frågade inte snickaren vad han tyckte om min idé, men han gjorde den på ett kick och spegeln fick ett snyggt ansikts lyft. Nu är det bara den fula latte färgen som genast skall bort, skall bara bestämma mig för vilken färg som skall få vara med å pryda våran hall! Önksar en go kväll........ Kramar Mary

1 kommentar:

  1. Halloj vännen!! Så fint du har det!!! Härligt att få msaker gjorda med en pekning...:-) Hahaha.. Kram på dig, och hälsa snickarn!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader...